fbpx

Balanse-harjoitukset


Tältä sivulta pääset tutustumaan harjoituksiin aihepiireittäin.

Klikkaa videokuvaketta nähdäksesi lisää videoita aihepiiristä.

Tasapaino-Balanse

Täältä löydät lyhytkestoiset, eri vaativuustason tasapainoharjoitukset. Osassa harjoituksia on tuoli tukena, voit ottaa tuolin tueksi muihinkin harjoituksiin halutessasi. Et tarvitse muita välineitä etkä jumppavaatteita. Suosittelemme tekemään näitä harjoituksia päivittäin tai vähintään kolme kertaa viikossa.

Tauko-Balanse

Täältä löydät helpot, noin 5-10 minuutin harjoitukset jotka sopivat vaikka taukoliikunnaksi. Et tarvitse jumppavaatteita, vaan voit tehdä harjoitukset sellaisena kuin olet ja siellä missä olet. Suosittelemme tekemään näitä harjoituksia päivittäin.

Koko kehon Balanse

Nämä harjoitukset ovat noin 20-30 minuuttia kestäviä koko kehoa vahvistavia harjoituksia. Useimpiin harjoituksiin tarvitset jumppamaton tai muun pehmeähkön alustan ja joustavat vaatteet. Suosittelemme tekemään näitä harjoituksia vähintään 2-3 kertaa viikossa

Tuoli-Balanse

Täältä löydät lyhyet, tuolin avulla tehtävät harjoitukset. Et tarvitse jumppavaatteita, vaan voit tehdä harjoitukset sellaisena kuin olet ja siellä missä olet. Suosittelemme tekemään näitä harjoituksia päivittäin.

Keppi-Balanse

Täältä löydät, jumppakepin avulla tehtävät harjoitukset. Tosiin harjoituksiin tarvitset jumppamaton tai pehmeähkön alustan. Suosittelemme tekemään näitä harjoituksia 3-4 kertaa viikossa.

Core-Balanse

Täältä löydät  keskivartaloharjoitukset. Tarvitset harjoituksiin tuolin tai jumppamaton. Suosittelemme tekemään näitä harjoituksia 3-4 kertaa viikossa. 


  

Jooga

Täältä löydät lempeät, alkeistason joogaharjoitukset.

Oletko valmis kokeilemaan Balansea
riskittä ja lähes ilmaiseksi?

>